sâmbătă, 6 februarie 2010

Politica e o tarfa

Mi s-a spus de nenumarate ori acest lucru.
La inceput am crezut ca poti sa fii activ in politica daca esti sincer.

Iata ca am ajuns la concluzia ca toti spuneau adevarul.

Am fost si sunt membru intr-un partid politic. Nici unul foarte puternic dar nici un partid care nu are nici o sansa. Chiar am ocupat o functie de conducere in formatiunea de tineret a acelui partid.
Am incercat sa fac tot posibilul sa ma achit de sarcinile pe care mi se parea normal sa le indeplinesc.
Nu o faceam pentru un castig material sau de orice alta natura. Am avut langa mine tineri care gandeau la fel si actionau ca si mine din aceleasi considerente.

Aveam si sustinerea de la centru. Asa ni se spunea atunci.

Am avut sa aflu dupa campania electorala ca de fapt am fost lasat sa imi fac treaba si am fost inlaturat dupa asta numai pentru ca cel care voia sa fie la conducere a oferit bani la centru pentru acea functie.
Nu am crezut pe cei care imi spuneau ca pentru functia pe care o detineam eu trebuia sa dau bani. Am crezut ca au nevoie de oameni care sa faca treaba sa adune electorat .... nu cotizanti care nu fac nimic.

Am ajuns sa fiu o "tarfa", a trebuit la un moment dat(atunci cand inca mai credeam ca mai pot face ceva si ca inca mai sunt in functia pe care o detineam) sa ma prefac ca sunt prieten cu dusmanii mei si dusmanii respectivului partid pentru a obtine informatiile necesare.

Lovitura de gratie mi s-a dat cand mi s-a spus ca partidul al carui membru am fost ani buni si pentru care de atatea ori m-am certat cu multi inclisiv prieteni se va alia/fuziona cu un partid majoritar pe care il urasc de moarte. Nu voi accepta niciodata acest lucru.

Ei bine m-am trezit acum.

Inca mai vreau sa mai fac ceva dar nu ma voi mai arunca cu capul inainte. Voi analiza mai intai foarte bine situatia.

In ultima perioada am primit oferte de la alte 2 partide ca sa fiu membru si sa fac ceea ce faceam inainte. Nu numai ca nu vreau sa accept dar sunt scarbit.
Aveam si am niste proiecte in minte pentru tineri si cu tineri dar am ajuns la concluzia ca mai bine ma agit un pic si caut oameni care s-au gandit la aceleasi proiecte ca si mine si sa infiintam o organizatie nonprofit. Sa cautam sponsori si donatii si sa facem ceea ce putem pentru a ajuta tinerii si nu numai dar fara sa mai avem vreo legatura cu politica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu