joi, 4 august 2011

Ne-am nascut in romania, romani suntem chiar daca ne place sau nu

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, vineri, la Targu Mures, ca pentru reprezentantii Uniunii nu sunt acceptabile nici varianta de opt regiuni si doua judete - Harghita si Covasna, si nici cea de opt regiuni, dar alte variante pot fi discutate.

"Maine (sambata - n.r.) in CRU (n.r. - Consiliul Reprezentantilor Unionali) vom formula un punct de vedere, varianta «8+2» nu merge, varianta «opt» nu merge, in rest discutam", a declarat Kelemen Hunor.

" www.mediafax.ro

Kelemene bai frate mai termina cu rahaturile astea cu judetele de magiari si alte prostii. In aceste regiuni unde maghiarii sunt majoritatri nu sunt si romani? Romanii ce zic? Ei vor sa fie fie despartiti de estul romanilor? Dar maghiarii din regiune ce zic. pe ei i-ai intrebat?
Si eu sunt rus si noi rusii din romania suntem destui de multi dar nu avem pretentiile pe care le ai tu.
Apoi doamne fereste ca etnia rroma sa vrea sa isi declare independenta, nu ca nu am fi un stat de "tigani".
Vrei sa fii maghiar acum ca ai si cetatenie maghiara pleaca in pana mea in ungaria si lasa-ne ! Bai aici suntem in romania si daca ne-am nascut aici suntem romani.
Nici mie nu imi place ce se intampla in asta tara de rahat dar asta nu inseamna ca trebuie ca eu si cu rudele mele sa ne proclamam stat independent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu